Esoterisch Genootschap

van de kring van Verbondenen

Para-forum • Toon onderwerp - Geholpen door Engelen.

Para-forum

Forum over esoterische, spirituele en paranormale zaken

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Log mij automatisch in bij ieder bezoek  
MEDEDELING: Het Para-forum is vanaf heden gesloten. Er kunnen zich geen nieuwe gebruikers registreren en er kunnen geen nieuwe berichten worden gepost. Zie bericht in het subforum Mededelingen voor meer informatie.
Het is do, 09/09/2010 16:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Geholpen door Engelen.
BerichtGeplaatst: wo, 17/12/2008 16:40 

Hallo Lezers.

Onlangs ben ik door (20!) engelen geholpen
mbt het verwijderen van psychisch en energetisch afval, wat ik dus in behoorlijke mate gehad schijnt te hebben...Dat het 20 Engelen betrof kreeg ik door, en werd door
de hulpverlener later bevstigd.
Het uiteindelijke resultaat is echter niet naar mijn tevredenheid, ik had verwacht dat het dan rustiger in mijn hoofd zou zijn, maar niet dus...Wordt vervolgd... :

Warme groet,

Antoon.

Profiel  

Berichttitel: Re: Geholpen door Engelen.
BerichtGeplaatst: ma, 22/12/2008 14:45 

Hallo Antoon,

Zou het kunnen dat er een 20-tal gedachte vormen zijn die zijn verwijderd? :) Gedachtevormen scheppen we zelf, deze krijgen 'handen en voeten', om het simpelweg uit te drukken. Door bepaalde gedachtes te voeden, komen ze tot 'leven' en krijgen ze bestaansrecht. We zijn ons dat veelal niet bewust.

Soms is het zelfs zo dat we gidsen kunnen 'scheppen', b.v. met golvende haren en onze favoriete haarkleur en dito ogen, doch het heeft niets met onze eigen Gidsen dan te maken... ze zijn door onszelf in 'het leven geroepen'(Nederlandse taal heeft veel verborgen geheimen zoals je ziet). Deze 'gidsen' bewegen en praten net zoals we willen dat ze doen...maar langzaam maar zeker worden ze 'bemand' door wezens die echt in die gebieden wonen. Ze krijgen andere 'bestuurders' maar helaas is de doelstelling van deze wezens niet fijn. Dan vinden we ze niet meer leuk... de rest kun je wel raden... niet fijn dus! :roll:

Als je van een paar gedachtevormen verlost bent, komen er vele nog achter vandaan... die mogen ook wel een opknapbeurt misschien krijgen? Of zelfs worden verwijderd? Meestal gebeurt dat doordat we zelf ze niet meer wensen en ze negeren, dan kwijnen ze weg (geen voer meer dus) en sterven uit. Zo wordt het langzaam rustiger in onze velden.

Warme groet,
Bianca-II :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr, 26/12/2008 12:53 

Hallo Bianca.

Het antwoord op je vraag of het misschien
gedachtenvormen zijn welke bij mij zijn
verwijderd kan ik met een stellig 'Nee'
van de hand wijzen...Dat het 20 Engelen
betrof kreeg ik zelf simpelweg door en werd
later ook door de hulpverleenster hieromtrent
later aan mij bevestigd...

Warme groet,
Antoon. :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr, 26/12/2008 21:29 

Hallo Antoon,
Wat of wie is een hulpverlener? :roll: Wil je daar wat over vertellen?

Warme groet, :)
Bianca-II

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo, 28/12/2008 14:14 

Lijkt me niet moeilijk; Een hulpverlener is
in mijn optiek een arts, psycholoog en verder
alle anderen in het reguliere cirquit en ook
mensen in het alternatieve cirquit zoals
paragnosten, wichelroedelopers, lichtwerkers
en (waar ik in het voorgaande op doelde)
mensen die met de Engelen werken.
Binnenkort ga ik naar Rotterdam waar ik
nog het één en ander onderga...
Daar zal ik dan op dit Forum het één en ander
over vertellen.....,goed?

Verder wil ik afsluiten met iedereen een
voorspoedig, gelukkig en vooral ook een
gezond 2009 te wensen!!!

Warme groet,
Antoon Niemeijer. :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma, 29/12/2008 19:21 

Hoi Antoon,

Ten eerste ook gezond, gelukkig en voorspoeding 2009 toegewenst!

Misschien zeg ik hier iets wat je allang weet maar bij het verwijderen van energetisch afval of van blokkades e.d. of dit nu gebeurd door 1 engel of 20 of door middel van Reiki of andere energetische behandelingen/genezingen of door wat of wie dan ook, is het de bedoeling dat je deze verwijderingen of zuiveringen daarna zelf in stand houdt door niet meer in dezelfde (gedachte)patronen te vervallen waardoor het energetisch afval of blokkades/storingen e.d. in de eerste plaats in je systeem waren gekomen anders is de boel binnen de kortste keren weer verstopt. Het is wel belangrijk dat je weet wat er precies is verwijderd, dat je begrijpt wat er is gebeurd.
Deze hulp is iets om heel dankbaar voor te zijn trouwens, dit is mij ook gebeurd zomaar ineens, de zuivering/energie/hulp kwam letterlijk uit de lucht vallen maar ik begreep ook direct dat deze zuivering maar éénmalig zou zijn en dat het verder aan mij is om het zo te houden, dit betrof de zuivering/verwijdering van een hardnekkige verslaving waar ik al heel lang vanaf wilde en wat mij in zijn greep had (net als elke verslaving uiteraard) en ben tot de dag van vandaag zeer dankbaar voor de hulp die ineens uit de lucht viel maar er zijn nog andere zuiveringen nodig, dat je ineens totaal gezuiverd en verlicht wordt maak je zelden mee, dat gebeurd soms met mensen die dit door eigen inspanningen in vorige levens op een bepaald moment verdient hebben.
Het is voor ons nodig om zelf deze kracht op te bouwen om blokkades en energetisch afval te leren verwijderen, als je goed heb opgelet zijn dit heel leerzame ervaringen.
Kortom ik zou zeggen, 'wees dankbaar voor de hulp die je tot nu toe hebt gehad van deze engelen, probeer te begrijpen wat er gebeurd is zodat je het verder ook zelf kunt bijhouden en verdergaan met hetgeen je aangereikt hebt gekregen".

Als ik zo vrij mag zijn om dit er nog aan toe te voegen, "laat niet teveel door derden aan jezelf sleutelen, 'engelen' komen ook als je het vanuit je diepste zelf vraagt en als het nodig is of toegestaan wordt, daar heb je niet steeds allerlei therapeuten voor nodig" het enige wat daar voor nodig is, is vertrouwen dat je geholpen wordt maar ga de hulp niet vantevoren invullen en vertrouw er dan ook op dat wat je krijgt voldoende voor je is.

Hartelijke groet, Judith

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo, 31/12/2008 17:58 

Ook de allerbeste wensen voor 2009voor jou Antoon en alle medelezers :D

Het is inderdaad van groot belang dat bij alles wat er in je leven gebeurt er begrip is waarom iets is geschied, anders is herhaling een feit. Bewustzijnsverruimingen komen tot ons als we begrepen hebben waarom er een blokkade zat of wat dan ook. In jezelf zal dan het diepere weten omhoog komen die tevens dient ter onderscheidingsvermogen of iets wat van buiten door welke hulpverlener dan ook wordt aangeboden juist of onjuist zal zijn.

We zijn anders veels te snel geneigd om later (als het niet blijkt te zijn) de verantwoordelijkheid - die ten alle tijde bij onszelf zou moeten liggen- op het bordje van de hulpverlener te schuiven, als ware wij onmondige kinderen. Volwassenheid begint bij het op je nemen van de eigen verantwoording.

Warme groeten,
Bianca-II :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur